Päivän Iltsikan mukaan asiat räyhäoikeiston äänenkannattajan kustanmaisen suunalla ovat nyt hullusti: lehti kyntää syvällä. ja em. businekset yhteensä tahovat miljoonatappiota. Kaupparekisteristä (vai mikä se nykyään on).
Alma Media ja sen edeltäjäkonsernit julkaisivat Uutta Suomea vuodesta 1919 vuoteen 1991, jolloin lehti lakkautettiin kannattamattomana. Paha, muistan.
Kirjoitin itsekin aviisiin.
Uusi Suomi oli neät maltillinen. Mutta sittemmin "olemme kehittyneet eri suuntiin."
Alma Media möi toukokuussa v. 2007 Uusi Suomi -sanomalehteen liittyvät tavaramerkit (ja mm.. kuva-arkistot) Niklas Herlinin omistamalle Nikotiimille.
Alma Median toimitusjohtaja Kai Telanne runoili yhtiön tiedotteessa pehmeitä:
On hienoa, että ostajataho on halukas kehittämään tältä pohjaltaVanha Lapikasukko ilmaatui nettiin kuin tilauksesta äärikansallismielisen aineksen sensuroimattiomaksi purkausalustaksi, minne se jäikin: webissä tämä haiseva media ei vetänyt ilmoittajia, vaikka suojeluskuntalaisuutta ja ties mitä vihaa & asevoimaa symboloinut lapikasukko sieltä yläkulmasta jossakin vaiheesta heivattiin pois.
uutta liiketoimintaa. Meillä ei ollut Uuden Suomen nimen käyttöön liittyviä
suunnitelmia, joten nyt tehty kauppa on luonteva ratkaisu tavaramerkkien
uudelleen käyttämiseksi.
Tulevaisuuden näkemisessä menneisyys tuossa muodossa voi olla taakka.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar