Here we go

All band: Me, myself, I and Heikki (the bass player gets a job), we´ll take some gigs sometimes in clubs and other good places.
We ´re playing, `couse we like it. The subscription from here.
(Next gig 29.6.2011 - Get your ass at K-Klubi)
Next gig: 28.7 - Hiili, Aurinkoterassi). My regards.
Get your ass at Resistori-Klubi: Next gig: 29.9.2011 .. .. !
Next gig 1.5 at Kuopio Market Square at 14.00.
Next gig playing for Save the Rupla, 28.7.12 at Piispanpuisto (at Bishop´s Park of Kuopio).
Now: I´m gonna present some of my texts in three languages  with simple accompaniment at next TEXTfirst night.
Get your ass at Henry´s pub  15.1.2013 at 22h, for my please,..and the new gig: April 16nd.
I will get my ass and quitar to Lekkeri 13.4.2013 @ Helmi's birthday party with streetpunk.
the next time you will see me in Kuopio will be 26th May 2013. there comes a gig ... at Pushkin's statue to start at 12:00.
Next gig playing for Save the Rupla, 23th November 2013 at Rupla. Starts at 14:00 -> Get your ass on there where occurs!
Nästa min spelning ska finnas på Nykterhetshuset 2014/12/04 (kl 11:00) i Kuopio. Hör du, som nya arbetarklassmusik, några bra låtar.
The Next gig will be May 1, 2014 on Kuopio Market Square's stage at 9.00.
.. and you will also see me in Kuopio on the gig-stage at the lake of Valkeinen about at fourte
en May 1, 2014.

hemmagården på onsdag, den 28:e dagen kl 21 i denna månad ->
Ro sitt röv hit och se:
The Old Union Band.
The solo-gig on the Kuopio's VR-Magazine at 8/08/2015 Saturday. There will be some kind of antifascist theme. Get your ass there at 19:00. The next gig at same place at 29/8/
den spelningen på Kuopios marknadstorget den lördag, 12 september (2015) klockan 11 framåt.
det kommer att
finnas upproret nu!
Live at BilliardCenter oct 30, 2015. The FridayBand.
scenen 6 augusti `16 på Peräniemenkasino i Kuopio.
Följande gig på scenen 12 augusti `17 vid Peräniemenkasino i Kuopio-stad.
Gig på Peräniemenkasino den 4 september 2021. Jag har startat nya soloalbumsinspelningar.

Ps. Someone did ask,
my first album The Desert Songs is sold out.
I `m sorry.
(we are working with the new material)
(Update 20.9.11: Heikki has left the band.)
Pena Tikanmäki came in on bass.
I'm making a new record..
(Update 08.7.12: ROH Band Mark II works)
(Update 30.3.14: The Old Union Band has been formed)
(Update 30.8.15) the newly named: Fridayband.
(Update 20.9.11: Heikki has left the band.)
Pena Tikanmäki came in on bass.
I'm making a new record (update: 15.11.2023

19 okt. 2010

Vähä vasrajanabuddhalainen päättely VII (hengenrappio)

Täällähän tämä seisoo:
Homoseksuaalisuuden harjoittaminen myös pysyvässä parisuhteessa on vahingollista oman itsensä, kumppanin ja ehkä myös muiden läheisten ihmisten kannalta
(Räsänen, Päivi: Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi - Homosuhteet haastavat kristillisen ihmiskäsityksen, 2004).
Räsänen siis tunnustaa, että kyse on homoseksuaalisuuden harjoittamisesta, peppuseksistä, heterosuhteissa, vai? Hän on joskus kymmenisen vuotta sitten muuten HS:n Nyt-liitteessä kertonut eheyttävänsä myös omaa sukupuolielämäänsä, ja siinä oli vielä duunia.
Mitä tämä tarkoittaa? ko. teos ei ole tieteellinen, eikä vastaa miltään osin Räsäsen saamaa luonnontieteellis-lääketieteellistä koulutusta. Sellaista kirjoittajan tarkoittamaa "psykoseksuaalisen kehityksen häiriötä" ei ole olemassa sairauksien diagnoosiluokituksissa.

Tämä tarkoittaa sitä, että heillä taantumuskristittyjen kollektiivisubjektissa on jotakin empiiristä tietoa tekijöistä, jotka vaikuttavat heidän omassa uskonkokemuksessaan, joukkotilaisuuksien eskaloitumisessa, vaikka he vetoavatkin ikivanhaan Raamattuun sisällytettyyn spädään.
Kaikki häiriötilat ihmisen psykofyysisessä olemuksessa korreloivat tuon uskonyhteyden mahdollistamassa pyhyyden kokemuksessa, he tietävät sen vain oman omantunnonaran aistikokemuksensa kautta.
Koska aihe on arka, siitä puhuessa viitataan jatkuvasti kirjalliseen lähteeseen.
Lisäksi he eivät voi kontrolloida joukossaan pesiviä psykopaatteja, esimerkiksi pedofiileja, jotka toimivat kokonaan vain peilaten toisten tunteita.
Muuten ontologisesta analyysistä sanoisin, että jos he esittäisivätkin sen noin laajemmin omana testattavana kokemuksenaan, voisi asia muuttua käsitettävämmäksi filosofisesti, missä se ei ole aivan vieras.
Ihmisen henkisen metamorfoosin, eli transfiguraation gnostisen ruusuristiläisyyn terminologian mukaan, ehdot ovat erittäin ankarat.
Kaikki askeleet buddhalaisen henkisen koulun tapaan ovat kausaalisia ja syy-yhteydeltään selväpiirteisiä aistittavia kokemuksia. Tämä laaja ihmiskäsitys toimii varsin toisin kuin tuntemamme yksisuuntainen ja täysin aivosidonnainen ihmiskuva. Materialismi ei voi vielä pitkään aikaan mitenkään tuntea tätä kokonaisekologista käsitystä hengestä, psyykestä ja ruumiista - saati klaarata libidon ohjautumiseen liittyvää problematiikkaa.
Olemme ehkä kuulleet kundaliinista tai energiaolemuksemme chakroista, mutta varsin triviaalissa yhteydessä, ehkäpä reikipuoskarien ja kansanparantajien tai jooga-opettajien suussa. He harrastelevat noiden asioin kanssa, ja jos pyörteet todella lähtevät avautumaan (vastapäivään) energian väärinohjautuminen on oletus, tuloksena itsetiedoton psykoottinen henkisyys niin kuin natseilla sekä eheytymisen asemesta entistä suurempi hajaannuksen, jopa minuuden pirstoutumisen tila, josta yksilön tie tasapainoon ei ole ole mikään hetken projekti eikä tuki, arvioin.
Sen sijaan lahkokultissa toimivat omat rituaalinsa ja suojamekanisminsa, mikä mahdollistaa sen, että ihmiset kestävät kokemusmaailmansa hetkittäisen eskaloitumisen. Järkeä nolaava ukonmittauskin: miten vahvaa mytologista kamaa nielet vakavalla naamalla, sen vahvempi usko, palvelee tätä kultin kiinteytymisen päämäärää.
Ihminen oli ennen tällainen joukkosielu mutta kyllä he edelleen pystyvät omasta kokemuksestaan näkemään kirkon hengettömän materialismin ja sekularisaation alennustilan.
Jürgen Habermas´n teorian mukaan me länsimaissa olemme siirtyneet maallistuneisuuden ajasta jälkisekularisaation aikaan. Sekularisaation oletus, että modernisaatio dissaisi uskonnon merkityksen kokonaan on menettänyt keskisen todistusvoimansa.
Pysyvää onkin vain muutos.
Gautama Buddha eli aikana, jolloin Intian papit ja erakot opettivat jälleensyntymistä, mutta vanhan taustauskonnon sekularisaation seurauksena kukaan ei enää tiennyt, miten ihminen voisi irrottautua jälleensyntymien ikuisesta kiertokulusta.
Tiedeuskon kvasihenkiseksi osaksi naitettu zen-meditaatio on nyt hieman samankaltaisessa tilassa. Läntisen zenin harjoittajat eivät tunne dharman sfääriä, koska materialistisella tiedeuskolla ei ole siitä todisteita; he menevät pidemmälle - kaukoidän zenmestaritkaan eivät tosi asiassa itse usko jälleensyntymän mysteerion olevan totta, vaikka sellaisia asioita opettavat.
Näin voi buddhalaisuus voi menettää mielekkyytensä, perustansa, jos se viipaloidaan vain haluttuihin ja materialismin kanssa toimeentuleviin, mieluisiin asioihin ja kausaalisuuksiin, sutriin ja meditaatiotekniikkoihin.
Sekularisaatiossa kokemuspinta muuttuu, buddhaluonto lakkaa toimimasta, puhdistamasta alempaa olemustaan - se joka aloitti pyrkijänä, vajoaa takaisin maailman syövereihin.
Jos ihminen ei voita tanhaa, elämisen tahtoa, ja jää tähän epätyydyttävyyden (dukhan) tilaan, maailmaan, joka nykymuotoisena tuskin voisi olla suuremmin ristiriidassa tietoisuuden täydellisen vapautumisen kanssa.

Siksi totaalinen mielekkyyden vajaus pakottaa etsimään mielen johtolankoja.

Ajatuksen voima on valtava, kieltämällä seuraavan elämän mahdollisuuden mielettömänä - tämän vakaumuksen voimasta tuleva elämä epäjärjestyy mielettömyydeksi, joka omalla painollaan ohjaa ihmistä elämän eksistenssin perustan etsintään.
Syvältä perustuksistaan nykymaailman meno vain on vakavasti vinossa suhteessa vapautumisen polkuun; seuraus tästä, jos koko todellisuus avautuu voi olla vain kaaos - mielettömyyden koko olemuksellisuuden tiedostamisessa.

Yksi kuudesta paramitasta, täydellinen viisaus, on sääntö tavallisesti korkeintaan oraalle jäävistä inhimillisen älyn ja järjen korkeimpien ominaisuuksien aktivoitumisesta. Tämä kyky, välitön oivallus, tavoittaa täysin relativistisen todellisuusvirran. Polku on dharma, joka taas avaa kulkijan ymmärrystä askel askeleelta - sitä suojaten.

Inga kommentarer: